Pratite nas na društvenim mrežama:

Četiri razloga zašto bi odmah trebali zaplesati

Plesanje je dobar način za ljude svih životnih dobi. Osim što je zabavno, dobro je i za zdravlje.

Fleksibilnost

Fleksibilnost je važan faktor za dobro zdravlje. Ples zahtjeva veliku količinu fleksibilnosti. Većina satova plesa počinje vježbama za zagrijavanje, koje uključuju vježbe istezanja. Plesači moraju nastojati postići puni opseg pokreta za sve glavne mišićne skupine. Što je veći opseg pokreta više se mišići mogu savijati i produžiti. Većina plesova zahtjeva pokrete u kojima prevladava istezanje, savijanje, pa tako plesači postanu fleksibilniji jednostavno plešući.

Snaga

Snaga je definirana kao sposobnost mišića da upotrijebi silu protiv otpora. Plesanje povećava snagu prisiljavajući mišiće da se odupru težini tijela plesača. Mnogi stilovi plesa, uključujući jazz ples i balet zahtijevaju skakanje visoko u zrak. To skakanje zahtjeva ogromnu snagu glavnih nožnih mišića. Zamislite samo snagu koju posjeduje muški plesač dok podiže partnericu iznad glave.

Izdržljivost

Ples je fizička vježba koja povećava izdržljivost. Izdržljivost je sposobnost mišića da poveća vrijeme napornog rada bez povećanja umora. Redovito plesanje je dobro za povećanje izdržljivosti, podižući broj otkucaja srca, raste i snaga i izdržljivost.

Osjećaj dobrog raspoloženja

Plesanje je društvena aktivnost. Istraživanja su pokazala da jaki društveni odnosi i druženja sa prijateljima pozitivno utječe na samopoštovanje i pozitivan pogled na svijet. Ples donosi mnogo prilika za upoznavanje novih ljudi. Učlanjenje u neki plesni klub vam može donijeti veće samopouzdanje i razvijanje društvenih vještina. Fizička aktivnosti smanjuje stres i spušta tenzije, ples vam daje opći osjećaj dobrog raspoloženja i širenja pozitivnosti.